.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بر اثر عارضه قلبی ؛
امام جمعه موقت نکا دار فانی را وداع گفت
شمال نیوز: حجت الاسلام موسی عالمی نژاد امام جمعه موقت نکا عصر روز جمعه بر اثر عارضه قلبی و ریوی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام موسی عالمی نژاد امام جمعه موقت نکا عصر روز جمعه بر اثر عارضه قلبی و ریوی دارفانی را وداع گفت.

حجت الاسلام موسی عالمی نژاد در سال ۱۳۳۱ در شهرستان نکا متولد شد، وی در حوزه های علمیه مازندران و قم تحصیل و از شاگردان امام راحل و آیت الله گلپایگانی بود و از مکتب این عالمان برجسته کسب فیض کرد.

حجت الاسالم عالمی نژاد از در دوران نوجوانی با اندیشه های امام خمینی (ره) و نهضت و انقلاب اسلامی آشنا شد و به صف نیروهای انقلابی پیوست و برای تبلیغ و گسترش نهضت انقلابی امام راحل آغاز کرد.

وی ازفرهنگیان بازنشسته شهرستان نکا بوده که چندین سال به عنوان روحانی کاروان حجاج بیت الحرام فعالیت داشته است و همچنین به عنوان امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) مشغول نشر احکام الهی و دینی بوده است.

حجت الاسلام موسی عالمی نژاد ازسال ۸۵ ازسوی حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی ، امام جمعه شهرستان نکا به عنوان امام جمعه موقت نکا منصوب شد.

به گزارش ایرنا، تشییع جنازه این عالم بزرگوار فردا شنبه ساعت ۱۵ عصر از مسجد جامع به سمت گلزار شهدای این شهرستان انجام و بعد از تشییع و اقامه نماز به امامت حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا، آیین خاکسپاری انجام می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد آکردی 23 اسفند 1393
ایشان معلم ما بوده است بسیار انسان ئارسته و عالم به عمل بوده و خدایش رحمت فرماید.
یوسف 23 اسفند 1393
ایشان درزمانی که در تربیت معلم نکا تحصیل می کردیم بعنوان مدرس بسیار صبور دلسوز وهمرا با جوانان ودانشجویان بود خدایش بیامرزدش
ابوالقاسم عزیزی 22 اسفند 1393
انالله واناالیه راجعون!
رحلت روحانی وارسته انسان عارف معلم دین ودانش حجه السلام والمسلمین
حاج شیخ موسی عالمی نژادرابدوابخانواده معزاخصوصابرادران بزرگوارم آقایان اکبر و اسماعیل عالمینژادتسلیت عرض نموده وبرای مرحوم علین جایگاه وبازماندگان صبرواجرعظیم راازدرگاه خداوندمنان مسئلتدارم!روحش شادویادش گرامیباد
ساداتی 23 اسفند 1393
من هم این مصیبت جان گداز را بهخانواده محترم شان ومردم نکا تسلیت عرض میکنم
مهدي رضايي جامخانه 24 اسفند 1393
خدايش بيامرزد
ايشان از معتمدين شهرستان نكاء ،مياندرود و ساري بودندوهرلحظه و ثانيه اي كه به حضور ايشان مشرف مي شدي اخلاق اسلامي ،معرفت و عرفان و تربيت اسلامي رو به وضوح لمس مي كردي
بنده از طرف خودم و نيابتن از طرف خانوده ام به جامعه روحانيت ،مردم شهر نكاء و بخصوص روستاهاي جامخانه و پيله كوه و همچنين مصيبت وارده را به خانواده معظم و معزر ايشان تسليت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و صبر مسألت مي نماييم.
روحش پاك
نا شناس 24 اسفند 1393
رحمت الله علیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.